Jsem sociální pracovnice, sociální pedagožka a poradkyně rané péče. Svou práci pravidelně superviduji a neustále se vzdělávám a rozšiřuji obzory. V pomáhajích profesích pracuji téměř deset let.

Specializuji se zejména na děti s poruchami autistického spektra a dalšími neurovývojovými poruchami. Zároveň se věnuji tématu tzv. skleněných dětí, tedy sourozencům dětí, které potřebují více péče než druhý sourozenec. Sourozencům dětí s autismem jsem věnovala svůj hloubkový výzkum v rámci bakalářské práce zaměřený na výzvy, kterým sourozenci čelí, jejich potřeby a možnosti jejich podpory.
Vzdělání
Mgr. PedF Masarykova Univerzita - Sociální pedagogika a volný čas (probíhající)
Bc. ETF Univerzita Karlova - Sociální práce
VOŠ Jabok - Sociální pedagogika a teologie
1. LF UK - Ergoterapie - studium ergoterapie jsem nedokončila, ale doposud z nabitých zkušeností při studiu čerpám
Odborné kurzy, výcviky
- PASSemestr (2025, 16 hodin)
- Sourozenci dětí s postižením: specifika, potřeby a možnosti jejich podpory (2025, Mgr. et Mgr. David Havelka, PhD.)
- Výcvik v nedirektivní terapii hrou (2024 - 2025, PTI institut, 112 hodin) - pracuji pod odbornou supervizí speciální pedagožky - Mgr. Soňa Pekarovičová a klinické psycholožky - Mgr. Barbora Sládeková
- PASSemestr (2024, 16 hodin)
- Základní kurz krizové intervence - Remedium (2024 56 hodin)
- Patologická vyhýbavost pokynům (PDA) (2024 NAUTIS z.ú.)
- Rozvoj komunikace a sociálních dovedností u dětí s Aspergerovým syndromem nebo autismem bez poruchy vývoje intelektu nebo opoždění vývoje řeči v předškolním věku (2023 NAUTIS, z.ú.)
- Poruchy příjmu potravy u dětí (2023 Mgr. Jitka Ludvíčková - Škola papání)
- Poruchy chování (2022 PhDr. Andrej Drbohlav - IBSARO)
- ADHD v každodenním životě
- Jak podpořit pozitivní chování u lidí s mentálním postižením (Brian McDonnald - Děti úplňku)
- ADHD ze všech stran (PASparta)
- Rozvoj sociálních dovedností u dětí s PAS (NAUTIS z.ú.)
- Snoezelen v praxi - rozšiřující pojetí interaktivního multismyslového koncetu (Institut Snoezelen - MSE)
- Snoezelen v teorii a praxi - základní pojetí interaktivního multismyslového prostředí (Institut Snoezelen -MSE)
- Snoezelen - multisenzorické prostředí pro rozvoj smyslového vnímání a pozornosti (Institut Snoezelen - MSE)
- Verbálně nekomunikující, úvod k metodám AAK (nstitut vzdělávání APSS ČR)
Účast na konferencích
2025 Autismus v praxi - konference NAUTIS z. ú.
2024 Autismus v praxi - konference NAUTIS z. ú.
2024 Konference EABA
2023 International Conference od Early Childhoold Intervention EURLYAID
2023 Autismus v praxi - konference NAUTIS z. ú.
2019 XVI. Světový kongres Snoezelen - MSE
Profesní zkušenosti
7/2022 - nyní NAUTIS z. ú. - Středisko včasné intervence - Raná péče
Ve Středisku včasné intervence pracuji zejména jako poradkyně rané péče pro rodiny dětí s poruchami autistického spektra. Jednám s rodiči, kteří se ocitají mnohdy v jednom z nejnáročnějších období jejich života, a to ve chvílích, kdy je jejich dítě v diagnostickém procesu nebo po obdržení diagnózy autismu. Pomáhám rodinám tímto obdobím citlivě projít, zorientovat je v tom co jim systém může nabídnout a jak můžou pomoci sobě a svému dítěti. Svou roli bych nenazvala poradcem, ale spíše průvodcem. Věřím, že rodič je největším odborníkem na svůj život a své dítě. Dále zde pracuji s dětmi formou integrované práce s dětmi, kde pracujeme na rozvoji dovedností, tak aby pro ně byl svět předvídatelnějším místem. Pravidelně se také účastním pobytů pro rodiny.
8/2023 - nyní ULOBA (Norsko) - Intenzivní práce s dítětem v domácím prostředí

V roce 2022 se mi naskytla možnost zcela jiné formy individuální práce s konkrétním dítětem s vzácnou vrozenou vadou, a to formou velmi individuální práce v jeho domácím a dalším prostředí pod záštitou Norské organizace ULOBA. V rámci této zkušenosti jsem absolvovala 3 týdenní pobyt v Norsku v roce 2023, týdenní pobyt ve Španělsku na začátku roku 2024 a týdenní pobyt na Sardinii ke konci roku 2024. S klientem jsem pracovala několik hodin denně a během práce jsem měla celý proces možnost konzultovat s jeho rodiči. Tato práce mne naučila velké flexibilitě a také to, že podnětné prostředí pro rozvoj dítěte se dá vytvořit téměř kdekoliv. S klientem jsem pracovala v jeho domácím prostředí, na zahradě, na pláži nebo na cestách, kdekoliv to situace zrovna dovolovala.
Fyzioland (1/2022 - 6/2023)
V rámci studia se mi naskytla příležitost krátké, ale intenzivní pracovní zkušenosti v centru pro dětskou ergoterapii, kde jsem pracovala pod supervizí zkušené ergoterapeutky. Věnovala jsem se zejména práci s dětmi s různými handicapy a to jak formou ergoterapie, tak formou práce ve snoezelen prostředí.
Centrum Terapie Autismu (2/2021 - 11/2021)
Hornomlýnská o.p.s (9/2018 - 4/2021)
Au-Pair - Isle of Skye (2017)
Domov seniorů Vojkov (2015 - 2016)
Odborná praxe a stáže v rámci studia
- DIAKONIE - Raná péče
- FN Motol - oddělení dětské ergoterapie
- Domácí péče EZRA
- LRS Chvaly
- Domov Sue Ryder
- IC Zahrada - oddělení dětské ergoterapie
- Hospic Prachatice
